Sunday, December 20, 2009

မိေခ်ာင္း၏ကုန္ထုတ္လုပ္မွဳျဖစ္စဥ္ကုိစားသုံးျခင္း

ကုိလူ။ ။ က်ေနာ္တုိ႔ဟာအခ်က္အလက္ေတြ အမွတ္အသားပုံရိပ္ေတြကုိစားေနတယ္လုိ႔ဆုိပါလား
ကုိမူ။ ။ မျငင္းနဲ႔။ ခုခင္ဗ်ား၀တ္ထားတဲ့စပုိ႔ရွပ္ေပၚကမိေခ်ာင္းရုပ္ကဘာအဓိပၸါယ္လည္း။ ခုဒီဘက္ကုိေလွ်ာက္လာေနတဲ့ခ်ာတိတ္စီးထားတဲ့ဖိနပ္ေပၚကအမွန္ျခစ္ကေလးကေကာဘာသေဘာလဲ။
ကုိလူ။ ။ က်ေနာ္သေဘာေပါက္သြားသလုိပဲ။ မိေခ်ာင္းရုပ္ကမိေခ်ာင္းပဲဒါ့အျပင္ဘာမွမဆုိလုိဘူး။ အမွန္ျခစ္က Nike တံဆိပ္။ ဒီထက္ေတာ့ဘာမွမပုိဘူး သုိ႔ေသာ္ဒါေတြကုိပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္လူသား ကသုံးစြဲေနတာကုိ ခင္ဗ်ားက အမွတ္အသားပုံရိပ္ေတြကုိစားေနတယ္လုိ႔ဆုိခ်င္တာကုိး။
ကုိမူ။ ။ ခင္ဗ်ားဟာဒီ၀တ္စုံေလးနဲ႔ၾကည့္ေကာင္းတယ္ အျဖဴေလးနဲ႔ခန္႔ညားတယ္ဆုိတာထက္ လုိဂုိကေပးတဲ့ အရွိန္အ၀ါတခုကုိပါလုိခ်င္လာတယ္။ စားသုံးသူယဥ္ေက်းမွဳေခတ္ထဲပလပ္ထုိးသြင္းျပီးခ်ိတ္လုိက္တယ္။ တဆင့္တက္ေျပာရရင္ခင္ဗ်ားဟာ ကုန္ပစၥည္းကုိတင္မဟုတ္ေတာ့ဘူး ကုန္ပစၥည္းထုတ္လုပ္တဲ့ျဖစ္စဥ္တခုလုံးကုိသုံးစြဲလုိက္တာ။
ကုိလူ။ ။ တခ်ဳိ႕လူေတြကလည္းဒီလူဘာ၀တ္လည္းၾကည့္ျပီးဆက္ဆံခ်င္ၾကတာကုိးဗ်။ ေမာ္ဒန္ေခတ္တုန္းကလည္းဒီလုိရွိခဲ့မွာပါပဲ။ တျခားနမူနာတခုေလာက္ထပ္ေပးႏုိင္ဦးမလား။
ကုိမူ။ ။ ရုပ္ရွင္ထဲ ကားတစီးေနာက္ကုိရဲကားေတြကလုိက္တယ္။ ပညာျပခန္းေတြနဲ႔ကားျပဳိင္ေမာင္းၾကရင္း တေနရာမွာကားေတြဆင့္တုိက္ခ်လုိက္တာမနဲဘူး။ တခါ တျခားရုပ္ရွင္တခုမွာဧရာမေပါက္ကြဲမွဳၾကီး ျဖစ္တယ္။ အပ်က္အစီးေတြကေသာက္ေသာက္လဲေပါ့။
ကုိလူ။ ။ ကုန္က်မဲ့ေငြကလည္းနဲမွာမဟုတ္ဘူး။ က်ဳပ္တုိ႔ရပ္ကြက္တခုလုံးရဟန္းခံျပီးတပတ္လုံးမီးခုိးတိတ္ေကၽြးလုိ႔ရမယ္ထင္တယ္။ ဆုိခ်င္တာက။
ကုိမူ။ ။ ဒါေပမဲ့လူေတြကၾကည့္ၾကတာကုိးဗ်။ ေခတ္မွီနည္းပညာသုံးျပီးဖ်က္ျပတဲ့အပ်က္အစီးေတြကုိၾကည့္တာ ေစာေစာကက်ေနာ္ေျပာတဲ့ ကုန္ပစၥည္းထုတ္တဲ့ျဖစ္စဥ္ကုိစားသုံးေနတာပဲမဟုတ္လား။ ေနာက္ကားမွာပုိ္ဖ်က္ျပဦးမယ္။ ၾကည့္ၾကဦးမွာပဲ။ အပ်က္အစီးနဲသြားရင္ အရင္ကားေလာက္မစြံပါဘူးကြာလုိ႔ေျပာခံရမွာအေသအခ်ာပဲ။
ကုိလူ။ ။ က်ေနာ္တုိ႔ဟာပုံရိပ္ေတြ မီဒီယာ ေခတ္မွီနည္းပညာနဲ႔ ကုန္ပစၥည္းထုတ္လုပ္မွဳျဖစ္စဥ္ၾကီးတခုလုံးကုိစားေနတာလုိ႔ ဒါေၾကာင့္ခင္ဗ်ားကဆုိတာကုိး။
ကုိမူ။ ။ မီဒီယာနဲ႔ပုံရိပ္ေတြ ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္ယဥ္ေက်းမွဳဟာ က်ေနာ္တုိ႔ေန႔စဥ္လူေနမွဳဘ၀ေတြကုိလႊမ္းမိုးတယ္။ အရင္းရွင္ေခတ္ေႏွာင္းရဲ႕ေစ်းကြက္ ကလည္းက်ေနာ္တုိ႔လူေနမွဳဘ၀ေတြကုိထိန္းခ်ဳပ္လာခဲ့တယ္။ က်ေနာ္နဲ႔ခင္ဗ်ားဟာ ေနရာေဒသအရ အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းမွုအရ စိတ္ပါ၀င္စားမွဳအရ ကြဲျပားမွဳေတြရွိေနေပမဲ့ ပုိ႔ေမာ္ဒန္ေခတ္ရဲ႕အမွတ္အသားပုံရိပ္ မီဒီယာ ေႏွာင္းအရင္းရွင္ေခတ္ရဲ႕ ေစ်းကြက္ နဲ႔ စားသုံးသူယဥ္ေက်းမွဳေအာက္မွာေမ်ာပါေနၾကရတာကေတာ့အတူတူျဖစ္လာတယ္။

KZေက

No comments:

Post a Comment