Saturday, December 19, 2009

မင္းမရွိဘူးညာေျပာလုိက္တဲ့အဆင့္ျမင့္နည္းပညာသုံးမီဒီယာ

ေမာ္ဒန္ေခတ္၏အဓိကက်သည့္ ထုတ္ကုန္တခုသည္ ေမာ္ေတာ္ကားျဖစ္သည္။ ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္ေခတ္တြင္မူ
ဒီဂ်စ္တယ္ပုံရိပ္မ်ားပင္ျဖစ္သည္။ လူေတြကပုံရိပ္ေတြမွာသာယာလာသည္။ ကြန္ျပဴတာနဲ႕မုိဘုိင္းဖုန္း
သည္ယေန႔ေခတ္၏အထင္ကရ ဒီဂ်စ္တယ္ပုံရိပ္မ်ားပင္ ယေန႔ေခတ္၏အဆင့္ျမင့္နည္းပညာသုံး
မီဒီယာမ်ားပင္ျဖစ္သည္။
ေနာက္ဆုံးေပၚမီဒီယာေတြကအခ်က္အလက္ေတြသယ္လာသည္။ အမွတ္အသားပုံရိပ္ (sign-image)
ေတြကုိအခ်က္အလက္ေတြအျဖစ္သယ္လာသည္။သည္အမွတ္အသားပုံရိပ္မ်ားသည္ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္ေခတ္လူသား၏
စိတ္တီဗြီမွခ်ယ္နယ္လုိင္း ေတြျဖစ္လာသည္။ ဂိမ္းအသစ္ထြက္သည္။၀င္းဒုိးဗာရွင္းေျပာင္းျပီ။
ႏုိကီယာအသစ္ကရုပ္ပုံအတြက္၁၂မက္ဂါဘုိက္ သုံးႏုိင္ျပီ။ ဆုိေတာ့အဆင့္ျမင့္နည္းပညာသုံးမီဒီယာေတြလည္း
ပုိေခတ္မွီလာ ပုိၾကည္လင္လာ ပုိအံ့အားသင့္စရာမ်ားျဖစ္လာသည္ဆုိတာထက္ဘာမွမပုိ။
သည့္ေနာက္မွာဘာအဓိပၸါယ္မွမရွိေတာ့။အရုပ္ေတြအသံေတြပုိေကာင္းလာသည္ပုိျမန္လာသည္။
စားသုံးသူကအဆင့္ျမင့္နည္းပညာသုံးမီဒီယာကုိသုံးတယ္ဆုိတာကဒါေတြကုိစားသုံးလုိက္သည္ဆုိသည့္သေဘာ။
ဒါေတြကုိစားသုံးႏုိင္သည္ဆုိသည့္လူမွဳအဆင့္အတန္းတခုကုိျပႏုိင္သည္ဆုိတာထက္္ဘာမွမပုိေတာ့။
ဒါထက္ပုိသည့္အဓိပၸါယ္မရွိေတာ့။
မီဒီယာနဲ႔အခ်က္အလက္ေတြ သူတုိ႔ကုိခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့ကြန္ယက္ ဒါကလည္းတခ်ိန္လုံးေျပာင္းေနသည္။
ကုန္ပစၥည္းအသစ္ေတြေစ်းကြက္ထဲတခိ်န္လုံးေျပာင္းေနသလုိမ်ဳိး။ အျမဲတမ္းေျပာင္းေနသည့္
အမွတ္အသားပုံရိပ္ေတြ ႏွင့္ အျမဲေျပာင္းေနသည့္ကုန္ပစၥည္းေတြ အျပန္အလွန္မွီခုိလာၾကသည္။
ပန္းစၾကၤာမွန္ေျပာင္း၏အျခမ္းႏွစ္ခုျဖစ္လာျပီးအျပဳိင္လွည့္သည္။ တခုနဲ႔တခုထြင္းေဖာက္သည္ စီး၀င္သည္။
အဆုံးမွာ ယဥ္ေက်းမွဳ ႏွင့္ ေစ်းကြက္ကုိေခတ္မွီနည္းပညာသုံးမီဒီယာကေပါင္းစပ္ေပးေတာ့သည္။

KZေက

No comments:

Post a Comment