Sunday, March 28, 2010

ပုိမို ဟာေ၀းေနေသးလား

ကုိမူ

ခင္ဗ်ားနဲ႔မေတြ႔ျဖစ္တာေတာင္ၾကာျပီ။
ေနထုိင္ေကာင္းတယ္မလား။ က်ေနာ္လည္း မတ္လေနေရာင္မွာေငါင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ပါ။
ခင္ဗ်ားလည္းၾကားမွာပါ။ ေရြးေကာက္ပြဲဥပေဒေတြထုတ္လုိက္တာကုိ။
တကယ္တမ္းက်ေနာ္စာေရးဖုိ႔ကခ်ိန္ေနတာၾကာလွေပါ့။ အညာဘက္သြားျပီးျပန္လာကတည္းကေရးခ်င္တာ။
ျပီးေတာ့လည္းေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္ေပါ့ဗ်ာ။
ခုဒီဥပေဒေတြထြက္လာေတာ့ ခရီးသြားတုန္းကၾကဳံလုိ႔စကားေျပာျဖစ္ခဲ့တာေတြသတိျပန္ရလာျပီး
စိတ္ေကာင္း၀င္ေနတာေလးမေပ်ာက္ခင္စာေရးလုိက္ရတာပဲ။
ဒီလုိဗ်၊ က်ေနာ္နယ္ေရာက္တုန္း ေဒသခံလူငယ္တခ်ဳိ႕နဲ႔စကားေျပာျဖစ္ခဲ့တယ္။
ဘယ္ပုံဘယ္လုိဆက္စပ္တဲ့အေၾကာင္းသာေျပာရရင္ တရုတ္သုိင္း၀ထၳဳေတြလုိ အခန္းဆက္ျဖစ္မွာမုိ႔လုိရင္းကုိပဲေျပာေတာ့မယ္။
ခင္ဗ်ားနဲ႔ေဆြးေႏြးတဲ့ ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္အေၾကာင္းေတြအဓိကေျပာျဖစ္ၾကတယ္။
သူတုိ႔လည္းစာဖတ္ႏွံ႔စပ္ၾကပုံပဲ၊ ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္ဂုရုၾကီးေတြအေၾကာင္းနဲ႔သူတုိ႔အယူအဆေတြ
ထပ္သိခ်င္ၾကေသးတယ္လုိ႔ေျပာတယ္ဗ်ာ။
က်ေနာ္လည္းကုိယ္မတတ္ႏုိင္တဲ့ကိစၥမုိ႔ ခင္ဗ်ားနဲ႔ဖုန္းရရင္ဒီအေၾကာင္းေျပာျပမယ္လုိ႔ေျပာခဲ့တယ္။
က်ေနာ္သိထားတာက ခင္ဗ်ားကဒီပု႔ိစ္ေတြျပီးရင္ Postmodern Politics အေၾကာင္းကူးခ်င္ေနတာမဟုတ္လား။
ဒီမယ္ တေယာက္ကဘာေထာက္သလဲဆုိေတာ့ ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္ပုိလက္တစ္စ္ကနဲနဲလွမ္းေနပါေသးတယ္တဲ့
က်ေနာ္တုိ႔နဲ႔အနီးစပ္ဆုံး လက္ရွိကုိယ့္ႏုိင္ငံအေျခအေနေတြနဲ႔ဟပ္မဲ့ဟာေလးေတြ ခင္ဗ်ားနဲ႔ေဆြးေႏြးျပီးျပန္ေရးပါလားဆုိတယ္။
က်ေနာ္လည္း ေကာင္းလွပါျပီလုိ႔ေတာ့ေျပာခဲ့မိတယ္။
ခင္ဗ်ားအားရင္တရက္ေလာက္ေတာ့ေတြ႕ၾကရေအာင္ေလ။

ခင္မင္စြာ
ကုိလူ

KZေက

No comments:

Post a Comment