Thursday, March 4, 2010

က်ားႏွစ္မတုိင္မီ၂၀၁၀ (၄)

ကဗ်ာဖတ္ရင္းကခနရပ္ျပီးက်ေနာ္စဥ္းစားမိတယ္။
က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့မႏွစ္ကတႏွစ္လုံးအရသာအရွိဆုံးက မနက္ျဖန္အတြက္ပူပန္စရာမလုိပဲ
အိပ္ရတာပါ။ ႏုိးစက္သံမၾကားရပဲႏုိးထလာရတာပါ။
ရုံးသမားေတြကရုံးခ်ိန္မွီဖုိ႔ ေက်ာင္းသမားေတြကေက်ာင္းခ်ိန္မွီဖုိ႔
က်ေနာ္တုိ႔ဟာ စာေတြြ အပန္းတၾကီးသင္ျပီး အေပ်ာ္တမ္းပညာတတ္ေတြျဖစ္လာၾကတယ္။
ျပီးခဲ့တဲ့အဖြဲ႔ဟာ သမရုိးက်မဟုတ္ဘူးလုိ႔က်ေနာ္ဆုိခဲ့တာကကဗ်ာဆရာရဲ႕အရသာေၾကာင့္ပါ။
ဘာတဲ့၊ ေစတီေပၚစကားအေဟာင္းေတြမေျပာမိခဲ့ျခင္းပဲ ဆုိပါလား။
ေစတီေပၚက်ေနာ္တို႔ေျပာေနၾကစကားေတြကဘာမ်ားျဖစ္ေလမလဲ။
ခပ္သိမ္းေသာအျပစ္တုိ႔ကုိေပ်ာက္ပါေစျခင္းအက်ဳိးငွာလား အပါယ္ေလးပါး ကပ္သုံးပါး ရပ္ျပစ္ရွစ္ပါးလား
တရားနဲ႔စကားၾကားကစည္းကုိ ကဗ်ာဆရာဟာမရည္ရြယ္ပဲ (တမင္သက္သက္)ေဖ်ာ့ၾကည့္ထားခဲ့သလား

"လမ္းခုလတ္
ျမဳိ႕ရဲ႕ေခၚသံကငါ့အဓိပၸါယ္ကုိဖြင့္ဆုိမွဳလြဲခဲ့
လြဲခဲ့ျခင္းေတြကမုိးပ်ံပူေပါင္းတလုံးလုိေထာင္တက္ခဲ့"

အတိတ္ကုိဆင္ျခင္မိသူကဗ်ာဆရာဟာပစၥဳပ္ပၸန္ထဲဘယ္ပုံျပန္၀င္လာသလဲဆက္ၾကည့္ၾကရေအာင္ပါ။

KZေက

No comments:

Post a Comment