Saturday, April 4, 2009

နတ္ျမင္းပ်ံ ပ်ံပါေလ

"ခြာဆစ္သံျပင္း ေရႊဘုိျမင္းကုိ
အတင္းဒုန္းစုိင္း
စစ္ကုိင္းပင္းယ အင္း၀မႏၱေလး
ေရွးျမန္မာျပည္ အႏွံ႔လည္ကာ
သားသည္ျမန္မာ ျမန္မာျပည္ဖြား
သည္ရပ္သားဟု
၀င့္ၾကြားဂုဏ္ယူလုိက္ခ်င္သည္"

သူေသသြားေတာ့မွ
သူရွိေနေသးတာပါလားလုိ႔သတိရေတာ့တယ္
က်ေနာ္ရုိးသားစြာေျပာတာမုိ႔
မၾကဳိက္သူရွိရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္
မေရးေတာ့ဘူးပဲေနမလုိ႔ပါ
သုိ႔ေသာ္ ဆရာ့ေရႊဘုိျမင္းကုိက်ေနာ္ငယ္ငယ္ကအရမ္းစီးတာ
အသံေတြကမာတယ္ ျပတ္တယ္ ရဲရင့္တယ္
ဒါ ၾကည္ေအာင္ ပဲ
က်ေနာ္ေတာ္ေတာ္ၾကဳိက္ခဲ့တာ
သစၥာရွာဖုိ႔ငါျမင္းစီးမယ္ ၾကေတာ့ ဘယ္ႏွစ္ေခါက္မွန္းမသိဘူး
တိက်တဲ့ဆရာ့အေရးအသားမွာ က်ေနာ္ရက္မ်ားစြာေတြေ၀ခဲ့ဘူးပါတယ္
ေသသြားေတာ့မွဆရာရွိေနေသးတာက်ေနာ္အမွတ္ရဖုိ႔ျဖစ္ရတယ္
ခုေတာ့ အနတၱကုိထင္သလုိဘာသာျပန္သူ ခုေတာ့ ေမာလြယ္ဟသူ
ခုေတာ့ မနက္ျဖန္နဲ႔
မပြင့္ေသးေသာပန္းမ်ားရဲ႕ဆန္းၾကယ္မွဳကုိ ေမ႔ေလွ်ာ့သူ
ခုေတာ့ ျမန္မာျပည္ဖြားသည္ရပ္သားဟု ၀င့္ၾကြားျခင္းငွာမတတ္သာသူ
က်ေနာ္က
ဆရာအျမင့္ဘုံမွာနတ္ျမင္းပ်ံနဲ႔၀ဲပ်ံႏုိင္ပါေစလုိ႔ဆုေတာင္းလုိက္ပါတယ္

KZေက

No comments:

Post a Comment